Wyszukaj na naszej stronie

Wirtualne biuro B2B Office polega na użyczeniu adresu na siedzibę firmy. Zazwyczaj takie rozwiązanie jest wybierane przez osoby, gdy jest potrzebny adres przy tworzeniu nowej firmy, a osoba nie chce inwestować w siedzibę biura bądź nie chce zakładać firmy w domu np. ze względu na ochronę prywatności. Niektórzy też decydują się na skorzystanie z usługi wirtualnego biura jeśli potrzebują mieć zarejestrowaną firmę w centrum Warszawy, w prestiżowej lokalizacji. Dodatkowo B2B Office może pomóc w założeniu firmy, kwestiach administracyjno-marketingowych, jak i strategicznych.

 

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów i współpracowników uruchomiliśmy dedykowane zawodom zaufania publicznego wirtualne biuro wraz z kompleksową obsługą zarządzania biurem. Głównym zamysłem projektu jest ochrona prywatności, gdyż dzięki usługom oferowanym przez B2B Office, osoba zakładająca działalność nie musi podawać adresu zamieszkania lub zameldowania do wiadomości publicznej (wpisy w rejestrach). Funkcję rejestracyjną przejmuje wówczas siedziba biura, dzięki czemu w ogólnodostępnych źródłach informacji nie pojawiają się prywatne dane adresowe. Osoby posiadające również kilka firm/spółek niejednokrotnie nie chcą aby te wszystkie działalności były przypisane do jednej siedziby. B2B Office jest idealnym rozwiązaniem na takie sytuacje. Prestiżowy adres biura będzie również atrakcyjny dla Klientów.

Dodatkowo, całość formalności związanych z zakładaniem spółki również może zostać zlecona naszej firmie. Na podstawie upoważnienia wszelkie wnioski i formularze zostają przekazane do właściwych organów administracji publicznej.

Wirtualne biuro wspomaga także Klientów w całości prac związanych z typowymi zadaniami sekretariatu i obsługą Klienta.

 

Skontaktuj się z nami